Azur İsminin Anlamı Nedir

Arkadaşlar, şimdi Azur isminin anlamını, Azur adının ne demek olduğunu öğreneceğiz. Azur adının manası, Azur isminin kökenini, hangi cinsiyete / cinsiyetlere uygun olduğu, Azur ismi Kuran'da geçiyor mu bunları göreceksiniz.

Azur İsminin Detayları
Azur isminin anlamı: 1- Yardım eden. 2- Mavi
Azur isminin cinsiyeti: Erkek
Azur isminin kökeni: İbranice
Azur ismi Kuran'da geçiyor mu: Hayır, geçmiyor.
Azur ismi tersten:
ruza
şeklinde okunmaktadır.
Azur isminde harf sayısı: 4 adet harften oluşmaktadır.

Erkek İsimleri / Kız İsimleri / Unisex İsimler / Bebek İsimleri
İşaret diliyle yazılışı
İşaret dilinde ve parmak alfabesiyle Azur yazılışını aşağıdaki resimlerle öğrenebilir ve işitme engelli insanlara isminizi söyleyebilirsiniz.
Görme engelliler için yazılışı
Görme engelli kişilerin okuyup yazması için kullanılan bir alfabe yöntemidir. Aşağıdaki yöntemle Azur ismini kabartmalı olarak yazılışını görüyorsunuz.
Göktürk (Orhun) alfabesiyle
Aşağıda Göktürk alfabesiyle Azur isminin yazılışı bulunmaktadır. Yanlışlıklar olabilir. Eğlence amaçlıdır.
Azur isminin harf anlamları
A: Algılama gücü ve mantık yürütme kabiliyeti yüksek olan.
Z: Bilimsel açıdan başarılı, okumayı seven, akademik anlamda başarılı kişilik ifadesidir.
U: Durgun görünümlü, çok ağır hareket eden, işlerini ağırdan alan bir profil çizen kişilik.
R: Tereddütlü kişilik demektir, karar vermede zorlanmalar yaşarlar.
Azur ismi cazi mi?
Azur ismi caiz olmayan isimler listemizde yok. Yine de bu isim koyarken anlamına dikkat edin!
Azur İsmine Yapılan Yorumlar
ok ok: Guzel isim
Kenan Kenan: Azur ismini koymak isteyenlerin hepsinin
Beyto Beyto: Admin sallama Salla azur fıransızcada mavi demek.
Ensari Ensari: İnsanlar ne kadar cahil ve linçsiz ya burdaki yorumlara bakıyorumda kendi isimleri müslüman ismi olanlar hepsi yahudi ismini özenmiş cocuguma bnde koyarım diyor arkadaşlar azur ismi ibranice kökenli yahudi ismidir bu ismi cocugunuza layık görmenize şasırdım biraz bilincli olun.
Ensari Ensari: İbranice kökenli yahudi ismi müslümanların koymaması lazım bence
yuho yuho: bu isim bence çok oricinal
Fena Fena: Bu ne lan azur muş acur koysun salatalık Türkçede
Azur Azur: harika ve özel bi isim
mevke mevke: son zamnlarda çoça duydugum azur ismi hoşuma gitti
Neyzen Neyzen: Onlar yahudi ki bu ismi koyuyorlar, sanatçı geçinenlerin çoğu zaten onlardan, iyice araştırın görün, onlardan olmayanlar bu sektörde iş alamazlar çünkü yapımcılar da kendileri gibi yani kripto.
Gülistan Gülistan: Gülistan zenginlik dolu yer anlamına gelir ...
Bahar Bahar: Müslüman din kardeslerime sesleniyorum AZUR yahudi ismi bunu bilip öyle koyun yahudiler ahrete bu konuda sorgulanacaksiniz.
dalyarak dalyarak: size ne ulan nereden ne isim koyacağımızdan hadsizler bakın kendi işinize.
Abdullah Abdullah: Çocuklara koyacağımız isimlerin İslam içerisinde uygunluğunu da göz ardı etmeyiniz. Ileride sorumlulukları sizin üstünüzde olacak.
Türk: Türk:: Şu insanlara Allahakıl fikir versin Kurandan isim koymayı duşünmezler ama ermeni gavurunun adını koyar, Allahıslah etsin müslümanım deyipte böyle isimleri koyanları.
hatice hatice: Şunda 8 aylık hamileyim oğlumun adnı koyabilrim güzel ve değişik bir isim
hasan hasan: oğluma vereceğim ismi buldum sanki. azur mana olarak çok güzelmiş.
öykü öykü: güzel bir isimmiş azur. manası da öyle güzel yani.
özlem özlem: benim sevdiğimin adı azur. anlamını bilmiyordum öğrenmiş oldum teşekkür ederim.
İlginizi Çekebilecek Bazı İsimler
Son Yorumlar
Beğendim Beğendim, Güçlühan ismine: İsim çok etkili ve güçlü 😂 🤣
Cemal Cemal, Laçin ismine: Waaaay güzel isim
Laçin Laçin, Aycahan ismine: Arkadaşımın ismi ve cokta güzel
Arkadaşımın Arkadaşımın, Aycahan ismine: Coook tatlışko bi isim. Arkadaşımın ismi ve bence coook güzel bi isim
Haai Haai, Fulya ismine: İsim güzel bence
Gulsat Gulsat, Gülşad ismine: Tesekurler ismim güzel
GÜNEL GÜNEL, Günel ismine: Adımı çooooooxxx sevirəm❤️❤️❤️ mənə bu adı verdiyi üçün nənəmə Çooox mimnətdaram
aSYAN aSYAN, Gökhan ismine: Çok etkili bir isim
Sudenur Sudenur, Sudenur ismine: Aynen ben tıpkısının aynısı
Adasu Adasu, Adasu ismine: Adasu ismini çok severim
zahide zahide, Eyşan ismine: ayşan adı çok güzel, keşke babam bana eyşan ismini verseymiş.
Nazar Nazar, Menesa ismine: Benim yeğenimin ismi. Bence çok güzel bir isim.
lamiye lamiye, Lamiye ismine: MENIMDE ADIM LAMIYEDI EVELER ADMNAN NIFRET EDIRDIM BOYDUKCE XOWUM GELIR
Eşe oturan Eşe oturan, Eşe ismine: Benım ismimden ese ama anlamının ruzgar veya ayse oldugunu iğrendim... Ama aslındada herkes bana Ayşe dıordaaaa