İldem İsminin Anlamı Nedir

Arkadaşlar, şimdi İldem isminin anlamını, İldem adının ne demek olduğunu öğreneceğiz. İldem adının manası, İldem isminin kökenini ve hangi cinsiyete / cinsiyetlere uygun olduğunu göreceğiz. Ayrıca sayfanın devamında İldem bebek isimleri gibi dikkatinizi çekebilecek tavsiye isimleri size ileteceğiz...

İldem isminin anlamı: Yaptığı işin kötü sonuç vermesinden üzülen, pişmanlık duyan kimse.
İldem isminin cinsiyeti: Unisex
İldem isminin kökeni: Türkçe
İldem ismi Kuran'da geçiyor mu: Hayır, geçmiyor.
İldem ismi tersten: medli şeklinde okunmaktadır.
İldem isminde harf sayısı: 5 adet harften oluşmaktadır.
İşaret diliyle İldem yazılışı:
Görme engelliler için İldem yazılışı (Kabartmalı):
Göktürk (Orhun) Alfabesiyle İldem yazılışı:
İldem isminin harflerinin anlamları:
I: Hassas, duygusal ve kırılgan bir kişiliği ifade eder.
L: Sanatsal yönleri olan kabiliyetli kişilik ifadesidir.
D: Üstün gücü temsil eder, hırslı ve zorluklara direnen kişiliktir.
E: ruhsal karışıklığı temsil eder, yani üzüntü ve sevinci birarada yaşayan ve ruhsal gel-gitleri olan kişiliktir.
M: Ticarete yatkınlık ve yüksek zeka seviyeli kişiliktir.

İldem İsmine Yapılan Yorumlar

ildem :
benim adım ildem ve anlamı adı güzel kendi güzel ayrıca kayseri'nin bi ilçesiymiş arkadaşlar aynı zamanda mucizede denbiliyo ve herkese değişik geliyo kshrugh ;)
Yilmaz ozturk:
Kizimin ismi ildem ve cok mutluyum
İpek:
Bir çok kişi yanlış yorum yapmış ildem ismi karanlığı getiren prens demek benimde kuzenimin ismiydi ve gerçekten anlamı güzel isimde güzel
İldem:
Ben adımı her zaman sevmişimdir:)
İldem:
Adim ildem ve çok memnunum adimizdan utanan ildemler varmis degistirin adimizi kirletmeyin bari ayricalikliyiz farkliyiz ben mutluyum seviyorum
ildem:
İldem nerden biliyorsun ildem isminin kuranda geçmediğini belki geçer
ildem:
Yılmaz öztürk bencede güzel bir isim sana bravo!!!
ildem:
İlayda benim sinirimi bozma ildem çok güzel isimdir
ildem:
İldem isminin anlamı mucizedir arkadaşlar onun için çok güzel isimdir
İnsan tanesi:
Gençler İldem ismi bence gayet güzel. Kimse laflara takılı kalmasın.
İldem:
Dünyada bu ismi arayamazsınız herkes çok beğenir ve isminizi kötü ağzınıza almayınz isminiz gayet güzel böyle diye aynı kişileri de sinir oluyorum ilden kuranda geçmiyor isminizden kesinlikle Mutlu olun
İldem:
Merhaba adaşlarım ismimden çok olmadığı icin birsuru ilde mi bir arada görmek tuhafıma gitti nasılsınız
ildem:
Hepsi doğru teşşek
Nurlan:
Çok iyi
ildem:
Adim ildem herkesin yorumunu okudum ve yazıklar olsun diyorum daha kendi isminiz in anlamını bilmiyorsunuz kuranda geçer bu isim
Reyyan:
Bizim serviste de var ben gıcık kalıyorum
ilayda:
Bence ildem ismi güzel değil
ildem:
çok kötü bir ismim var ablam yüzünden adım ildem keşke onun yerine adım elif olsaydı
İldem:
İsmimi anlamıyorlar! T.T
ildem:
berbat bir ismim var, herkesmi kötüler!!
ildem:
Benim ismimde ildem ve adımı çok seviyorum ve bende kızım
ildem:
İsmimden hic memnun degilim
ildem:
benim ismimde ildem ve çok beğeniyorum bu ismi
ildem:
ben ismimden her zaman memnunum bence dünyanın en güzel adı
yılmaz öztürk:
kıçınızdan element uydurmayın ildem diye erkek hiç duymadım sallamasyon siteleri boşverin hanımlar kızım var adı ildem ve mükemmel bi isim söylendiğinde insanların yüzüne bakarsanız ne kadar hoş bir isim olduğunu görürsünüz
ildem:
bende kızım kızlar da kullanıyor herkes çok beğeniyor ismimimzi :)
ildem özdizlekli:
üzülmeyin benim adım ildem ve kızım yani
ildem:
keşke adım ildem olmasaydı ben mislina isiyorum :(
ildem:
sadece erkelerdemi kullanılıyor
Selmin:
Benim kızımın ismi ildem...
Çok güzel bi isim.
ildem:
Kız ismi olabiliyor mu
İldem:
Anlami nedir?

Admin: Yan tarafta anlamı yazıyor hanımefendi.